Методичне об'єднання класних керівників 2019-2020 н. р.(керівник - Греньків А.Д.)
Завдання методичного об’єднання класних керівників
1. Роботу методичного об’єднання класних керівників направити на реалізацію проблеми: «Взаємодія школи і сім’ї у виховному процесі як головний чинник формування загальнокультурної компетенції школярів».
2. Спрямувати методичну роботу на підвищення науково-теоретичного рівня виховання педагогічної майстерності, творчості та ініціативи виховників.
3. Систематично ознайомлювати педагогів із здобутками кращих вчителів-вихователів, не допускаючи нав’язування, копіювання чужого досвіду, підтримувати цінні знахідки і починання.
4. На засідання МО виносити більше практичних робіт, приділяючи при цьому особливу увагу роботі з молодими вихователями.
5. У виховній роботі з учнями використовувати інноваційні технології, зокрема, метод проектів, інтерактивні форми, тренінги, анкетування, ІКТ.
Методичне об'єднання вчителів початкових класів 2019-2020 н.р. (керівник - Янч М.В.)
Реалізація проблеми: "Формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами в умовах НУШ"
Мета методичної роботи:
- вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду вчителів області і України з питань покращення навчально-виховного процесу початкових класів;
- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
- створення умов для професійного зростання, самоосвіти й творчої діяльності вчителів;
- виготовлення дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази класних кімнат;
- з метою популяризації кращого досвіду проводити відкриті уроки;
- розвиток співпраці з батьками з метою створення умов для забезпечення розвитку сім’ї та належного виконання нею виховної функції.
Враховуючи нові підходи до реалізації Проекту нового Державного стандарту початкової освіти МО вчителів ставить такі завдання:
- опрацювання тексту Проекту нового Державного стандарту;
- надати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру
стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів її впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності - використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;
- підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі
Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу
2019-2020 н.р.(керівник - Плингеу Б.І.)
Тема, над якою працює МО: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога, як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»
Мета роботи МО: Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної компетентності.
Основні завдання МО :
1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.
2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ.
3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
4. Поглиблювати знання з навчальних дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти.
5.Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів природничо-математичного циклу.
Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу
2019-2020 н.р. ( керівник - Ревега Б.С.)
Проблема, над якою працює методоб’єднання: «Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках суспільно-гуманітарних предметів»
Основні завдання на 2019-2020 навчальний рік:
1.Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок.
2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.
3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.
4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови, української літератури, історії, світової літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.
9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.